Liczba kanałów i narzędzi komunikacyjnych, wykorzystywanych w organizacjach nieustannie rośnie. Trend ten dotyczy nie tylko relacji z klientami, ale też komunikacji między pracownikami różnych działów wewnątrz firmy. Trafny dobór rozwiązań komunikacyjnych, odpowiadający na potrzeby przedsiębiorstwa, jest niezwykle istotny dla jego prawidłowego funkcjonowania oraz dla skuteczniejszego dotarcia i utrzymania relacji z kontrahentami. Odpowiednio dobrane narzędzia mogą pomóc w poprawieniu współpracy i komunikacji wewnątrz firmy oraz w relacjach z klientami, umożliwić uporządkowanie i ujednolicenie przepływu informacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji, a także uelastycznić pracę związaną z mobilnością.
Wszystkich, którzy zastanawiają się nad tym, jak zwiększyć wydajność, ograniczyć koszty i usprawnić współpracę w firmie, zachęcamy do udziału w konferencji:
Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia
17 lutego | Warszawa
Podczas wydarzenia omówione zostaną najnowsze narzędzia komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania.
W konferencji udział wezmą m.in.:
- Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji,
- Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji,
- Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime,
- Marcin Sosnowski - Ekspert Branży Call Center - Call Center Traning / Sale’Sense Institute - Komunikacja na miarę przyszłości - Call Center III generacji,
- Grzegorz Frątczak - Projektant Czasu - CEO Solutions - 5 zasad komunikacji w firmie, by odzyskać 40% czasu.
Zagadnienia, jakie zostaną poruszone podczas wydarzenia:
- ujednolicona platforma komunikacyjna,
- systemy telekomunikacyjne,
- interaktywna komunikacja multimedialna,
- rozwiązania komunikacji głosowej,
- rozwiązania contact center i call center,
- systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
- komunikacja „w chmurze",
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria.
Udział w konferencji jest bezpłatny dla:
- kadry zarządzającej pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT, osób odpowiedzialnych za politykę pracy zdalnej,
- osób zajmujących się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie), kierowników działów komunikacji, osób odpowiedzialnych za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się,
- kierowników działów integracji systemów IT,
- kierowników działów obsługi klienta i Call Center,
- osób odpowiedzialnych za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych,
- osób z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- dyrektorów działów handlowych, osób odpowiedzialnych za realizację planów sprzedażowych.