Zapraszamy do wzięcia udziału
w II Forum Dyrektorów Administracyjnych,
które odbędzie się w dniach 24–25 listopada 2014 w Warszawie.
Celem Forum Dyrektorów Administracyjnych jest stworzenie platformy wymiany doświadczeń pomiędzy osobami zarządzającymi Departamentami Administracji. Uczestnicy wydarzenia będą mieli możliwość wysłuchania prelekcji i dyskusji podejmujących problemy, takie jak:
- optymalizacja kosztów w zarządzaniu flotą,
- optymalizacja kosztów w zarządzaniu portfelem nieruchomości,
- strategia zakupowa,
- zarządzanie współpracą z dostawcami,
- kwestia outsourcingu w różnych aspektach pracy Dyrektorów Administracyjnych.
Do wygłoszenia prelekcji zaproszeni zostali praktyki z wieloletnim doświadczeniem, a różnorodne formy prowadzenia zajęć mają na celu umożliwienie uczestnikom nie tylko czerpania wiedzy z inspirujących wystąpień, ale również zdobywanie specjalistycznej wiedzy podczas warsztatów.