Pozyskanie współCzesnego klienta...
Rozpoznanie jego potrzeb...
Utrzymanie pozytywnych relacji z Managementem firmy...
Eksperci twierdzą, że zarządzanie relacjami z klientem jest jednym z najważniejszych kluczy do osiągnięcia sukcesu.
Zadbanie o klienta, poznanie jego potrzeb, usprawnienie kontaktu i przede wszystkim osiągnięcie zaplanowanego budżetu to jedne ze współczesnych wyzwań, które stoją przed każdą firmą.
Spotkanie to początek. Współpraca to postęp. Pozostanie razem to sukces
Henry Ford
Serdecznie zapraszamy 22 stycznia 2014 r. (Warszawa) do udziału w konferencji
Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM
Porozmawiamy o relacjach, sprzedaży, marketingu i systemach CRM.
Dzięki uczestnictwu dowiesz się nt.:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
- Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- Problemy z wdrożeniem i integracja systemu CRM
- CRM w modelu cloud computing
- Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Analiza danych klienta
- CRM a zarządzanie wiedzą
Nie może Cię tam zabraknąć, jeśli chcesz nadążyć za zamieniającymi się warunkami rynkowymi!
Do bezpłatnego* udziału zapraszamy:
- Przedstawicieli Zarządu
- Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
- Marketingu
- Sprzedaży
- Handlowego
- IT
- BOK
- Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
- Wszystkich, którym zależy na budowaniu relacji i wizerunku firmy
* Nie dotyczy dostawców rozwiązań będących tematyką konferencji