Avaus Marketing Innovations to dobrze znana na skandynawskim rynku spółka świadcząca usługi w zakresie doradztwa i realizacji kampanii związanych z automatyzacją procesów marketingowych i sprzedażowych. W Finlandii firma zatrudnia ok. 70 osób, zaś w jej biurze w Gdańsku pracować będzie 20 specjalistów. Oba oddziały współpracują głównie z dużymi przedsiębiorstwami, oferującymi swoje towary lub usługi klientom indywidualnym oraz realizującymi szeroko pojęte działania marketingowe w Internecie.
Rynek Polski jest dla nas bardzo atrakcyjny – mówi Tuomo Räsänen, Prezes Zarządu Avaus Marketing Innovations. – Marketing automation to przyszłość branży marketingowej. Jednak oprogramowanie dedykowane tego typu rozwiązaniom jest skomplikowane, a jego poznanie i skuteczne stosowanie jest czasochłonne i wymaga eksperckiej wiedzy. Począwszy od analizy danych informatycznych, zagadnień związanych z redefinicją strategii marketingowej i obsługi klienta, przygotowania kreacji graficznych, a na analizie skuteczności kampanii kończąc. My oferujemy rozwiązanie polegające na dostarczeniu klientowi nie tylko oprogramowania, na przykład Adobe Campaign, ale przede wszystkim oferując wszechstronne wsparcie doradcze – dodaje.
Odwiedzaliśmy Polskę wielokrotnie zastawiając się nad lokalizacją naszego centrum kompetencyjnego – mówi Harri Roschier właściciel Avaus Marketing Innovations. – Pod uwagę braliśmy Warszawę, Kraków, Poznań, Gdańsk, Wrocław i Białystok. Zachwyciliśmy się Gdańskiem który przypomina nam nieco Helsinki. To jest miasto z „duszą”, w którym znaleźliśmy wszystko, co jest ważne dla naszej firmy. Wspaniałych, wykształconych, otwartych na nowości i rozwój ludzi, prężne ośrodki wpierające innowacje, społeczności, których pasją są nowe technologie np. 3camp.pl oraz liczne uczelnie wyższe. Nie bez znaczenia jest położenie Gdańska – z jednej strony piękny Bałtyk, a z drugiej Szwajcaria Kaszubska z jeziorami i lasami. Dodatkowym atutem wyboru Gdańska na siedzibę naszego centrum kompetencyjnego jest bezpośrednie połączenie lotnicze z Helsinkami – dodaje Roschier.
Nowy najemca Olivia Business Centre rozpoczął już nabór pracowników do gdańskiego biura. Poszukuje programistów, analityków internetowych, ekspertów odpowiedzialnych za doradztwo i współpracę z klientami zagranicznymi, a w nieco dalszej perspektywie również polskimi. Centrum będzie odpowiedzialne za wsparcie IT projektów realizowanych na terenie całej Europy. Oficjalne otwarcie gdańskiego biura Avaus Marketing Innovations planowane jest w najbliższych tygodniach.