Zainteresowanie firm lokalami w Ochota Office Park wynika z korzystnej lokalizacji w pobliżu ścisłego centrum biznesowego stolicy oraz rozwiniętego zaplecza gastronomiczno-usługowego w tej części miasta (np. galerie handlowe Blue City i CH Reduta). Biurowiec wyróżnia także wysoki standard infrastruktury technologicznej, w tym m.in. niezależne źródła zasilania, agregaty prądotwórcze i dostęp do sieci bezprzewodowej.
Do dyspozycji najemców są trzy budynki o łącznej powierzchni użytkowej 43 tys. mkw. Każdy z nich został podzielony na 5 do 7 kondygnacji nadziemnych. Dodatkowo, w podziemiach kompleksu biurowego przygotowano trzy garaże, które, wraz z parkingiem przylegającym do obiektu, oferują 1100 miejsc postojowych dla pracowników.
Aktualnie swoje siedziby w Ochota Office Park mają spółki, takie jak Covidien Polska, Garmin Polska, PKO SA, UPS czy Anwim. Nazwiska przedstawicieli firm, które będą uczestniczyły w dalszym procesie komercjalizacji kompleksu, zostaną ujawnione po oficjalnym zajęciu przez nich wynajętej przestrzeni biurowej.
Równolegle z planami zagospodarowania obiektu, Grupa Adgar zamierza zainwestować w program modernizacji budynków, którego celem będzie podniesienie atrakcyjności biurowca. Efektem wprowadzanych zmian ma być m.in. umożliwienie zastosowania w budynkach rozwiązań IT. Eyal Litwin. Jak przekonuje Rafał Wdowczyk, Zastępca Dyrektora Działu Powierzchni Biurowych w CBRE, reprezentujący Grupę Adgar – Ochota Office Park to wyjątkowo ciekawy projekt. Grupa Adgar przyjęła strategię inwestowania w istniejący obiekt i zwiększania jego atrakcyjności dla najemców. Fakt, że tuż po zakupie nieruchomości ponad połowa kompleksu jest już wynajęta potwierdza, że to słuszny kierunek.