Trzy ostatnio podpisane umowy obejmują łącznie ponad 3000 mkw. Dzięki nim drugi etap komercjalizacji Eurocentrum przekroczył 70 proc. dostępnej powierzchni biurowej. Równolegle trwa również proces pozyskiwania kolejnych najemców na wolne powierzchnie w ogólnodostępnej części handlowo-usługowej.
Podstawą do stworzenia założeń strategii „biuro plus” była obserwacja zmian w trybie życia mieszkańców wielkich miast. Rosnące tempo życia oraz powiększająca się ilość obowiązków zawodowych to główne czynniki wpływające na zmianę postrzegania biura jedynie, jako miejsca do pracy. Jest to przestrzeń, w której pracownicy spędzają większą cześć dnia – komentuje Kinga Nowakowska, Dyrektor Operacyjny w Capital Park. – Eurocentrum Office Complex wyróżnia się więc na tle rynku jednym z najbardziej urozmaiconych pakietów usługowych dla najemców, na który składa się m.in. bogata oferta gastronomiczna, gabinet fizjoterapii, salon pielęgnacji paznokci, pralnia, wypożyczalnia samochodów czy też usługi wykwalifikowanego Concierge & Lifestyle Managera. Właśnie tę różnorodność doceniają najemcy części biurowej obiektu – dodaje.
Grupa Capital Park na polskim rynku nieruchomości działa od ponad dziesięciu lat, specjalizując się w wyszukiwaniu i wykorzystywaniu okazji rynkowych (ang. opportunistic investor). Głównym przedmiotem działalności Grupy jest nabywanie nieruchomości ze znacznym potencjałem budowy wartości, np. poprzez zmianę warunków zagospodarowania przestrzennego lub uzyskanie pozwolenia na budowę, budowę nowych lub przebudowę istniejących obiektów, lub poprawę zarządzania istniejącymi budynkami. Od rozpoczęcia działalności w 2003 roku Grupa przeprowadziła ok. 100 transakcji inwestycyjnych i zarządza portfelem nieruchomości obejmującym 76 projektów o łącznej powierzchni wynajmu brutto ok. 250 tys. mkw., zlokalizowanych w 39 miastach.