28 sierpnia Construction Marketing Group (CMG), grupa specjalistów z zakresu marketingu oraz komunikacji w branży budownictwa i nieruchomości, spotkała się podczas pokazu awangardowego filmu o architekturze Warszawy w okresie 20-lecia międzywojennego. Wydarzenie odbyło się w budynku Business Garden, należącym do sponsora spotkania, firmy SwedeCenter. Członkowie uczestniczyli również w akcji charytatywnej na rzecz ośmiomiesięcznej Olgi Kostki.
Czwarte spotkanie CMG różniło się od poprzednich, będących szkoleniami i warsztatami. Tym razem główną inspiracją była architektura, historia, sztuka, a także sam człowiek. Naszym celem było wyjściem poza ramy marketingowe i przypomnienie uczestnikom spotkania oraz sobie samym, iż za wszystkimi działaniami, zarówno w sferze biznesu jaki i sztuki, stoi człowiek i to on jest najważniejszy. Myślę, że akcja charytatywna na rzecz leczenia małej Olgi była tego dobrym dowodem. Cieszę się, że uczestnicy spotkani okazali tyle serca i hojności - powiedziała Katarzyna Chwalbińska-Kusek, Business Development & Marketing Manager CE w Buro Happold oraz Założyciel CMG.
Wydarzenie zostało rozpoczęte przedstawieniem historii leczenia dziewczynki, która jest cierpi na rzadki nowotwór oka – siatkówczaka. Wiąże się to z długą i kosztowną terapią. Następnie na pokaz zaprosiła reżyser filmu Porwanie Europy – Jadwiga Kocur, która wspomniała również o technice montażu, przesłaniu, a także głównych treściach.
Film opowiada o architekturze i historycznym kontekście Warszawy, a także o procesie kształtowania się nowego stylu życia i nowego człowieka. W obraz wmontowano wypowiedzi naukowców - Andrzeja Olszewskiego, Marty Leśniakowskiej i Jarosława Trybusia, a także muzykę skomponowaną przez Zbigniewa Wegehaupta.