Playtika Holding Corp. zająć ma 4,2 tys. mkw. pow. biurowej w budynku Biura przy Warzelni. To największy biurowiec na terenie historycznych Browarów Warszawskich. Nowa siedziba ma być ważnym ośrodkiem funkcjonowania firmy w stolicy.
– To znaczący moment dla firmy Playitka w Polsce. Nie możemy się doczekać powitania naszych pracowników w nowym biurze, znajdującym się w historycznej dzielnicy Warszawy i otoczonym najlepszymi miejscówkami z jedzeniem oraz usługami, zieloną przestrzenią publiczną oraz wysokiej jakości architekturą – zdradził Oran Piekarski, COO firmy Playtika.
Z szacunku dla historii
Biurowiec, w którym na początku przyszłego roku pojawi się Playtika stanowi projekt wielofunkcyjnego kwartału miasta, który realizowany jest przez firmę Echo Investment. Znajduje się on na terenie warszawskiej dzielnicy Wola. Obiekt zaprojektowano w trosce o miejską harmonię, a także z poszanowaniem historii tej okolicy. Odpowiedzialność za projekt architektoniczny kwartału spoczęła na firmie JEMS Architekci.
Zabytkowe zabudowania browarne nie tylko zachowano, ale i odrestaurowano. Tuż obok powstały także nowe budynki z mieszkaniami i przestrzenią biurową oraz otwarte place miejskie: plac Brama Browarów, Ogród Centralny, Rynek Warzelni, Dziedziniec Laboratorium oraz plac Śniadaniowy. Partery nowej części budynków oraz część zrewitalizowanych zabytkowych obiektów wypełniają m.in. cukiernie, kawiarnie oraz rzemieślnicza piekarnia, a także szereg restauracji serwujących dania kuchni staropolskiej, greckiej, włoskiej, śródziemnomorskiej, adriatyckiej, południowoamerykańskiej, indyjskiej, japońskiej czy koreańskiej.
– Cieszymy się, że Playtika wybrała nasz fantastyczny projekt na warszawskiej Woli na swoją siedzibę w Polsce. Jestem przekonany, że pracownicy naszego nowego najemcy będą doceniać to miejsce. Browary Warszawskie to unikalny adres na biznesowej, szczególnie towarzyskiej mapie Warszawy – podkreślił Michał Żelski, dyrektor regionalny w dziale biur Echo Investment.
Firma Playtika powstała ponad 10 lat temu. Od tej pory stała się ona liderem światowej branży gier. Co ciekawe, jako jedna z pierwszych firm oferowała darmowe gry dostępne najpierw w sieciach społecznościowych, a wkrótce potem na platformach mobilnych. Miesięcznie gry te mają ponad 36 mln aktywnych użytkowników.