GTV to międzynarodowy dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia. Firma po raz pierwszy wzięła udział w indyjskich targach Mumbai 2018 r., na których zaprezentowała najważniejsze produkty ze swojej oferty ( m.in. oświetlenie meblowe, profile GLAX oraz przedłużacze biurkowe). Uczestnicy targów mogli obejrzeć również akcesoria. Największą popularnością i zainteresowaniem gości cieszyły się bestsellery z portfolio firmy takie, jak prowadnice Versalite i Modernslide, system szuflad AXIS oraz elektroniczny system otwierania szuflad Modern Drive. Stoisko GTV zostało odwiedzone przez ponad 3000 osób.
Udział w międzynarodowych wydarzeniach branżowych to dla nas doskonała okazja na zaprezentowanie naszej bogatej oferty produktowej oraz zwiększenie rozpoznawalności marki GTV. Obecność w Indiach to również możliwość poznania lokalnego rynku oraz jego specyfiki, zaznajomienia się z obowiązującymi tam procedurami handlowymi, a także poznania przyszłych, potencjalnych kontrahentów. Finalnie działania te umożliwią nam rozwój dystrybucji w Indiach – mówi Przemysław Szpojankowski, Export Manager w GTV.
Targi INDEX Mumbai Indie to największe wydarzenie związane z branżą wnętrzarsko-architektoniczną w tym kraju. Indyjski rynek meblarski oraz wyposażenia wnętrz rozwija się dynamicznie. Tylko w ciągu dwóch ostatnich lat jego wartość zwiększyła się o blisko 50 proc. (z 976 do 1,4 tys. miliardów dolarów), a do 2022r. jego wartość wzrośnie niemal o 100 proc. i będzie wynosiła 2,7 tys. miliardów dolarów1.
1 Statista.com, India, Furniture & Homeware