Nowe biuro firmy Aon zajmuje cztery piętra, czyli 10 000 mkw. powierzchni w krakowskim kompleksie biurowym Enterprise Park. W styczniu do nowej siedziby przeniosło się ponad 1100 pracowników firmy. Do swojej dyspozycji mają oni ponad 60 sal do spotkań, pokoje relaksu oraz kilkadziesiąt alternatywnych miejsc do pracy poza biurkiem. Projekt wnętrza jest realizacją koncepcji Activity Based Working.
Planując wystrój naszego nowego biura, wzięliśmy pod uwagę różnorodność pracowników Aon i za cel postawiliśmy sobie zapewnienie wszystkim optymalnych warunków do pracy. Stworzyliśmy środowisko, w którym każdy znajdzie miejsce dla siebie – mówi John Lyons, Aon Krakow Centre Location Lead.
Pracownicy mogą realizować swoje zadania korzystając np. z biurek do pracy na stojąco z regulowaną wysokością, sofy z wyciszonymi ściankami, biurek-bieżni, oraz ze sprzyjających rozmowie pokoi bez technologii. Rozwiązania te mają pomóc w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników, rozwijać ich kreatywność i innowacyjność, a także wspierać współpracę i budowanie relacji.
Realizację projektu nowego biura firma rozpoczęła we wrześniu 2016 r. Poszczególne etapy projektowania i urządzania wnętrza były poprzedzone konsultacjami z pracownikami. Jesteśmy zdania, że sami pracownicy najlepiej wiedzą, czego potrzebują, by poczuć się w miejscu pracy w pełni komfortowo. Dlatego to im oddaliśmy głos w wielu kwestiach, takich jak dobór mebli, nazewnictwo sal konferencyjnych, a także wyposażenie pokoi wellbeing – opowiada Ted Winterbottom, Programme Manager w Aon.