Niemal 7000 mkw. powierzchni w pierwszym biurowcu Browarów Warszawskich będzie zajmować L’Oréal Polska. Jest to pierwsza firma, która stworzy tu swoją własną przestrzeń do pracy.
Dla L’Oréal, firmy ściśle związanej z pięknem, szukaliśmy miejsca wyjątkowego, które pozwoli nam stworzyć komfortowe warunki dla naszych pracowników, jak i do zrównoważonego rozwoju całej firmy. Lokalizacja siedziby oraz architektura mają wpływ na postrzeganie marek należących do L’Oréal, a także L’Oréal Polska jako pracodawcy. Nowoczesne biuro oznacza dla nas taką przestrzeń, która sprzyja współpracy i komunikowaniu się, a przez to wpływa na lepsza atmosferę pracy. Po 25 latach obecności L’Oréal w Polsce otworzymy nowe biuro i zarazem nową część historii L’Oréal Polska – opowiada Paweł Konieczny, Dyrektor Personalny L’Oréal Polska Kraje Bałtyckie.
Na terenie między ulicami Grzybowską, Wronią, Chłodną i Krochmalną Echo Investment realizuje Browary Warszawskie. Inwestycja będzie stanowić nowy, otwarty dla wszystkich miejski kwartał, tworzony przez budynki mieszkalne, biurowce oraz place publiczne, miejsca odpoczynku i rekreacji, kawiarnie, restauracje i sklepy.
L’Oréal Polska po 20 latach działania na warszawskim Annopolu postanowiła przenieść się do Browarów Warszawskich, wyjątkowej inwestycji realizowanej przez Echo Investment. To będzie zintegrowany, otwarty miejski kwartał, w którym ludzie będzie wygodnie mieszkać i pracować, a każdy warszawiak będzie mógł miło spędzić czas. Jestem przekonany, że będzie to doskonałe miejsce dla pracowników L’Oréal Polska, a także kolejnych firm, które wkrótce zdecydują się przenieść tu swoje biura – mówi Michał Żelski, Regional Sales Manager w Dziale Biur Echo Investment.
Browary Warszawskie będą stanowić funkcjonalny i całościowy zamysł urbanistyczny i architektoniczny. Znajdą się tu cztery biurowce, pięć budynków mieszkalnych, ponad 8000 mkw. przestrzeni przeznaczonej na usługi, restauracje, sklepy, przestrzenie publiczne z miejskimi skwerami. Zaletami tego miejsca są bliskość centrum Warszawy, stacji metra czy dostępność rozwiniętej komunikacji miejskiej.
Wybór Browarów Warszawskich jako nowej lokalizacji dla L’Oréal Polska odzwierciedla trzy aktualne trendy na rynku. Przede wszystkim, pracodawcy szukają przestrzeni, która współgra z wartościami firmy, a zarazem sprzyja współpracy między pracownikami oraz działami w firmie. Po drugie, badania wykazują, że 90 procent czasu spędzamy w pomieszczeniach zamkniętych, toteż coraz większą wagę przykłada się do tego, by przestrzeń ta miała odpowiednią jakość. Wreszcie, firmy coraz częściej zawężają poszukiwania lokalizacji do miejsc, które wyróżniają się innowacyjnością na tle innych projektów – mówi Mikołaj Sznajder, Zastępca Dyrektora Działu Wynajmu Powierzchni Biurowych, CBRE.