Krótkie, pozytywne hasła skierowane do przechodniów wyświetla multimedialny ekran gloriety wieńczącej ostatnie piętro ASTORIA Premium Offices przy ulicy Przeskok 2.
Naszym celem jest wprowadzenie pozytywnego akcentu do centrum miasta i nawiązanie dialogu z przechodniami, zaskakując ich komunikatami wywołującymi uśmiech. Zależy nam na tym, żeby ASTORIA była atrakcyjną przestrzenią nie tylko dla najemców, ale także dla warszawiaków. Własna, unikalna tożsamość i działania angażujące lokalną społeczność to, obok zielonego certyfikatu, prestiżowej lokalizacji czy eleganckiej fasady, wyróżniki tej inwestycji – mówi Barbara Harrer, Dyrektor Projektu ASTORIA Premium Offices.
Dotychczas ekran wykorzystywany był głównie do komunikacji z potencjalnymi klientami. Jednak teraz, gdy do ASTORII wprowadziły się już pierwsze firmy to ekran stał się narzędziem komunikacji z mieszkańcami Warszawy i turystami codziennie zaskakując ich nowymi komunikatami.
ASTORIA oferuje ponad 18 000 mkw. powierzchni biurowej i 900 mkw. powierzchni handlowej. Generalnym wykonawcą projektu jest STRABAG sp. z o.o. W procesie pozyskiwania najemców uczestniczy firma doradcza Colliers International, wyłączny agent odpowiedzialny za wynajem biurowca.