Jako jeden z niewielu budynków w Krakowie możemy się pochwalić oceną Excellent w kategoriach Building Management i Asset Performance. To dowód na wysoką jakość wyróżniającą Kazimierz Office Center spośród innych budynków biurowych w Krakowie. Międzynarodowy certyfikat jest istotny także z biznesowego punktu widzenia, ponieważ podnosi wartość budynku – podkreśliła Magdalena Ruta z funduszu GLL Real Estate Partners, do którego należy budynek.
Kazimierz Office Center został wybudowany w 2009 r. Obiekt znajduje się przy ul. Podgórskiej 36 w Krakowie. Biurowiec oferuje ponad 16 000 mkw. powierzchni biurowej na pięciu piętrach. Z kolei parter budynku stanowi powierzchnię handlową.
Stale pracujemy nad tym, aby podnieść jakość naszych budynków i dokładamy starań, aby były nie tylko komfortowe dla naszych najemców, ale także przyjazne otoczeniu. Wysoka ocena to także efekt proaktywnego podejścia do samego procesu certyfikacji, w trakcie którego wdrożyliśmy m. in. szereg rozwiązań optymalizujących zużycie mediów oraz wiele udogodnień w częściach wspólnych. Certyfikat BREEAM potwierdza, że Kazimierz Office Center to „zielony budynek” – podsumowała Małgorzata Sęk, Property Manager z firmy BNP Paribas Real Estate, która zarządza budynkiem.
BREEAM jest międzynarodowym systemem oceny jakości oraz wpływu budynków na środowisko. Certyfikat przyznawany jest od 1990 r. przez Building Research Establishment Global w 78 krajach na świecie.