W kompleksie Warsaw Spire powstał Samsung Premium Service Plaza – połączenie serwisu, sklepu, showroomu, strefy relaksu i rozrywki. W nowym punkcie serwisowym, który zajmuje 500 mkw., klienci mogą m.in. oddać do naprawy swój sprzęt, dokonać zakupu w sklepie firmowym Samsunga czy zapoznać się z najnowszymi produktami firmy.
Samsung Premium Service Plaza jest jednym z największych i najbardziej nowoczesnych centrów serwisowych tej firmy na terenie Europy. Projekt i realizację całego przedsięwzięcia – od projektu budowlanego, przez wystrój wnętrz, produkcję wszystkich elementów wyposażenia, aż po oprawę graficzną – wykonała agencja produkcyjno-reklamowa AdRepublic. Operatorem punktu serwisowego jest międzynarodowa firma SPB.
Samsung Premium Service Plaza mieści się w kompleksie Warsaw Spire (Plac Europejski 1, Warszawa). Czynne jest 7 dni w tygodniu, w godzinach od 9 do 19 w dni robocze i od 10 do 17 w weekendy.
Warsaw Spire jest jedną z największych inwestycji biurowych realizowanych w ostatnich latach w Polsce. Kompleks składający się z dwóch 55-metrowych budynków oraz 220-metrowej wieży dostarczy na stołeczny rynek biurowy łącznie 109 000 mkw. powierzchni biurowej. Projekt otrzymał certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Realizacja projektu rozpoczęła się w połowie 2011 r. Inwestorem, deweloperem i generalnym wykonawcą inwestycji jest firma Ghelamco Poland.
Samsung Premium Service Plaza w Warsaw Spire
W kompleksie Warsaw Spire powstał Samsung Premium Service Plaza – połączenie serwisu, sklepu, showroomu, strefy relaksu i rozrywki.