Zmiana wizerunku organizacji nastąpi 1 stycznia 2015 roku i obejmie wszystkie elementy identyfikacji, a także styl komunikacji marketingowej.
Postęp i profesjonalizacja, które na przestrzeni ostatnich lat następują w naszym banku, powinny mieć odzwierciedlenie w wizerunku marki – tłumaczy Adrianna Lepka, dyrektor komunikacji BGK. - Rozwijamy się, inwestując w ludzi, technologie i coraz szersze kompetencje. Aby rynek to dostrzegł, musimy także inwestować w wizerunek – dodaje Lepka.
Najbardziej widoczną zmianę będzie nowe logo - mniejszy, czerwony kwadrat symbolizujący impuls, dzięki któremu przedsięwzięcie może nabrać rozpędu oraz większy czworokąt, reprezentujący efekt inwestycji.
Do końca 2015 r. BGK planuje zaangażować łącznie 28 mld zł w ramach programu „Inwestycje polskie”, którego realizację rozpoczął w maju 2013 r. Dotychczas BGK udzielił gwarancji dla kredytów o wartości sięgającej 27 mld zł.