W Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza pierwsze trzy miesiące 2013 roku przyniosły ożywienie. Nastąpił wzrost przychodu o 58 proc. w stosunku do adekwatnego okresu w roku poprzednim i zorganizowano ponad 140 spotkań biznesowych. Dominującymi były wewnętrzne konferencje firmowe, kongresy, fora branżowe i szkolenia, a łącznie uczestniczyło w nich 7 000 osób
Tak udany początek roku to efekt ciężkiej pracy całego naszego zespołu, który uczynił z wysokiej jakości obsługi oraz indywidualnego podejścia do każdego klienta nasz znak firmowy. Bardzo cieszą nas rewelacyjne wyniki za I kwartał tego roku, zwłaszcza, że w wielu branżach mówi się o spowolnieniu gospodarczym. Mamy nadzieję, że po tak dobrym starcie, utrzymamy równie wysoki poziom sprzedaży przez kolejne miesiące – stwierdziła Katarzyna Bobowska, dyrektor generalny Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza.
Centrum znajduje się przy ul. Postępu w Warszawie. Zajmuje łączną powierzchnię 800 mkw. w ośmiu salach konferencyjnych. W sumie może pomieścić ponad 300 osób, które mogą skorzystać z nowoczesnego wyposażenia audiowizualnego oraz zaawansowanych usług multimedialnych. Dodatkowo dostępna jest bezprzewodowa sieć WiFi, obsługa cateringowa i miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie.
Klientami centrum są takie firmy jak: Alcatel-Lucent, BRE Bank, Colgate-Palmolive, DuPont, Huawei, Jeronimo Martins, Kraft Foods, Link4 TU S.A., McDonald's, Nestlé, Nokia, Siemens, Play, Renault, Samsung, Unilever.
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza należy do kompleksu biurowego Adgar, który składa się z budynku Adgar Business Centre o powierzchni 11 600 m2 oraz dwóch nowych 10-piętrowych budynków klasy A: Adgar Plaza A i B o łącznej powierzchni 27 000 m2.