Nazwa PRIME Corporate Center odzwierciedla koncepcję, która przyświecała nam na etapie projektowania budynku. PRIME to kwintesencja ponadczasowej klasy i elegancji, dbałość o szczegóły i niezawodność rozwiązań, które będą opierały się upływowi czasu, zmieniającym się trendom i modzie. Jest to kontynuacja naszej tradycji tworzenia wysokiej jakości, zrównoważonych projektów, sprzyjających komfortowi pracy, która przyświecała nam przy realizacji wcześniejszych inwestycji w Warszawie, takich jak Warsaw Financial Center czy International Business Center. PRIME to również przemyślane, elastyczne w projektowaniu, funkcjonalne i wydajne układy powierzchni pięter, które zaspokoją potrzeby najbardziej wymagającego najemcy, dziś, jutro, za kilka lat - mówi Czarek Jarząbek, Partner i Prezes Golub GetHouse.
Biurowiec powstać ma przy ul. Grzybowskiej 78 i oferować 20 109 mkw powierzchni klasy A. Obiekt ma mieć 83 metry wysokości, 23 kondygnacje naziemne oraz 5 kondygnacji podziemnych, gdzie znajdą się 193 miejsca parkingowe.
Być jak, i tworzyć PRIME, to uchwycenie ponadczasowych idei tu i teraz. W tworzeniu komunikacji stawiamy na oryginalność i klasę. W naszej koncepcji nie uznajemy kompromisów. Posiadanie biura w PRIME będzie nadawać znaczenie – komentuje Andrzej J. Horoch, Partner Zarządzający, Dyrektor ds. Strategii i Kreacji WORKROOM, agencji odpowiedzialnej za kompletną strategię marketingową PRIME.
PRIME Corporate Center jest optymalny, ale nie zwyczajny. PRIME nie przytłacza, nie onieśmiela, nie naraża na śmieszności, nie czyni anonimowym. To znaczy, że nie jesteś jednym z tysiąca ludzi w wielkim i zatłoczonym biurowcu. PRIME oferuje widoczność i rozpoznawalność, stanowi uzupełnienie i jest uwiarygodnieniem prowadzonego biznesu Czyni biznes eleganckim, godnym zaufania, trwałym, rzetelnym i stabilnym - zaznacza Czarek Jarząbek.
Za komercjalizację obiektu odpowiada Savills. Prace budowlane przy obiekcie rozpoczną się w połowie 2013 roku i potrwają około 22 miesiecy. PRIME Corporate Center ma spełniać wymogi BREEAM.