Na placu budowy zlokalizowanym przy ul. Walerego Sławka w Krakowie w szybkim tempie i zgodnie z harmonogramem postępuje realizacja nowoczesnego biurowca klasy A Green Office Center. Gotowa jest już kondygnacja podziemna, ukończono szkielet konstrukcji dwóch kondygnacji naziemnych, a roboty objęły kolejne piętro. Przewidziany termin realizacji inwestycji przypada na koniec IV kwartału 2015 r., zaś powierzchnie gotowe na przyjęcie najemców będą w listopadzie 2015 r.
Za architekturę Green Office Center odpowiada Biuro Projektowe INDO. Obiekt charakteryzuje się przeszkloną elewacją w formie aluminiowych, pionowych „żyletek”, nawiązującą do funkcjonalnego modernizmu i doskonale komponującą się z otoczeniem jako jego dominanta. Zastosowane rozwiązania pozwolą zachować dobre nasłonecznienie wnętrz biurowca, a jednocześnie ochronią jego użytkowników przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.
Green Office Center będzie wyróżniał się nie tylko ciekawą i funkcjonalną architekturą, ale też licznymi, zastosowanymi w nim najnowszymi technologiami, w tym rozwiązaniami zgodnymi z ideą zrównoważonego budownictwa. Inwestor przewidział m.in. systemowe metody ograniczenia zużycia energii, nowoczesną wentylację i klimatyzację, system pozwalający na wydajną wymianę powierza oraz utrzymanie właściwej wilgotności powietrza, oświetlenie LED, szybkobieżne windy, monitoring, system kontroli dostępu, sygnalizację włamania i pożaru, a także miejsca ładowania samochodów elektrycznych i stanowiska dla rowerów wraz z prysznicami i szatniami dla ich właścicieli. W obiekcie pojawią się ponadto przestronny hol, kantyna, liczne miejsca parkingowe, zaś na szczycie budynku przewidziano taras widokowy dostępny dla wszystkich najemców.
Firmy, które zdecydują się na najem powierzchni oferowanej przez G. O. Center będą miały dużą swobodę w zakresie kształtowania i aranżowania zajmowanych powierzchni – zarówno dużych open space'ów, jak i kameralnych biur. W ośmiokondygnacyjnym budynku znajdzie się 6657 mkw. powierzchni całkowitej, w tym 4670 mkw. przestrzeni biurowej.