W warszawskim Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” S.A 25 września odbędzie się konferencja „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”. CRM, czyli Customer Relationship Management to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Wykłady eksperckie podczas konferencji poprowadzą m.in.: Dorota Chmurska, Ekspert Niezależny - "Wykorzystanie CRM do zwiększania sprzedaży – szanse i wyzwania na podstawie doświadczeń z branży finansowej" oraz Tomasz Mnich, Ekspert ds. Zarządzania Zmianą - "Jak zaangażować całą organizację do poprawy jakości obsługi klienta".
Proponowane zagadnienia tematyczne:
- CRM mobilny
- CRM w sprzedaży
- CRM analityczny (analiza danych o klientach)
- CRM w obsłudze klienta
- CRM w chmurze
Na Konferencję organizatorzy zapraszają:
-zarząd, doradców zarządu,
-osoby zarządzające z działów: marketing, sprzedaż, handel, IT, BOK,
-osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną
z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych odbiorców.
Udział jest płatny: dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (systemów CRM) - opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.