Serdecznie zapraszamy do udziału w II edycji konferencji poświęconej najnowszym koncepcjom
i systemom przeznaczonym do obsługi obszaru wsparcia serwisowego.
Celem wydarzenia jest przedstawienie wiodących rozwiązań pomocnych w ujednoliceniu
i uproszczeniu zarządzania środowiskiem IT.
PROPONOWANA TEMATYKA SPOTKANIA:
- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie konfiguracją
- Zarządzanie poziomem serwisu
- Ewidencja i kontrola zasobów
- Outsourcing IT
- Rozwiązania Service Desk i Help Desk
- Technologie dla Call Center i Data Center
- Zarządzanie wiedzą w zarządzaniu usługami IT
- Jak w zgodzie z prawem organizować pracę w dziale wsparcia IT?
- Narzędzia wspierające zarządzanie usługami w chmurze
Konferencja skierowana jest do:
- kierowników działów supportu i helpdesku,
- kierowników działów informatyki,
- pracowników wsparcia technicznego,
- kierowników działów obsługi klienta,
Uczestnikom konferencji zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wykładach.
Konferencja jest BEZPŁATNA, jednak warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.
http://gigacon.org/IT_Service_Support/2012/rejestracja