Giant

Jak tworzyć biuro oparte na aktywnościach?

Artykuł

Showroom Kinnarps, fot. foto&mohito
Showroom Kinnarps, fot. foto&mohito
Co to jest koncepcja Next Office™ i dlaczego warto do aranżacji biura podejść kompleksowo, pokazuje działający w Warszawie nowy showroom firmy Kinnarps.

Nowy showroom firmy Kinnarps to miejsce, w którym aranżacja wnętrza biura inspiruje. Mieszczący się w biurowcu firmy przy ul. Puławskiej 354/356 showroom rozpoczął swoją działalność pod koniec zeszłego roku.

 

Po 10 latach bardzo intensywnego użytkowania naszej ekspozycji postanowiliśmy przygotować ją na wyzwania nowej dekady, dekady różnorodności, jak nazywają ją autorzy kolejnej edycji Raportu Trendów Kinnarps, i zaprezentować naszym klientom najnowsze, najbardziej innowacyjne i najbardziej inspirujące rozwiązania w branży – mówi Beata Osiecka, Prezes Kinnarps Polska

 

Warszawski showroom Kinnarps stanowi autorską interpretację biura opartego na aktywnościach (activity based working). Wypracowane rozwiązania firma zamknęła w koncepcji Next Office™. Koncepcja ta polega na kompleksowym podejściu do aranżacji biura, która uwzględnia zarówno charakterystykę wnętrza, warunki technologiczne, jak i strukturę zarządzania.

 

W trakcie prezentacji i rozmów z klientami na temat rozwiązań Next Office™ zaobserwowaliśmy, że istnieje potrzeba przełożenia koncepcji na przykłady rzeczywistych rozwiązań, z którymi klient mógłby skonfrontować się w trakcie pracy nad projektem – mówi Beata Rejkowska, Dyrektor Sprzedaży w Kinnarps Polska – dlatego też nowa aranżacja showroomu Kinnarps w Warszawie stanowi ilustrację rzeczywistego przykładu, dzięki któremu nasi klienci mogą znaleźć cenne źródło inspiracji nie tylko estetycznej, lecz także merytorycznej i naocznie przekonać się jaki wpływ na efektywność, współpracę, komunikację oraz wizerunek pracodawcy ma aranżacja wnętrza, uwzględniająca potrzeby i specyfikę pracy danej firmy czy zespołu.

 

Autorzy koncepcji aranżacji warszawskiego showroomu Piotr Wełniak i Anita Chudecka zwracają uwagę na zasadniczy aspekt projektu: Potrzeba elastyczności przestrzeni, która jest równie istotna dla koncepcji Next Office™, co dla codziennego funkcjonowania każdej ekspozycji, zarówno pod względem podziału jak i funkcji, została rozwiązana za pomocą systemu przesuwnych paneli, dzięki którym można tworzyć nowe sceny dla różnorodnych aranżacji, stosownie do zmieniających się potrzeb i okoliczności.

 

Kinnarps posiada swoje przedstawicielstwa na całym świecie, a nasze showroomy siłą rzeczy są najbardziej widocznym elementem naszej działalności, dlatego zależy nam, aby były nie tylko ekspozycją mebli, wspierającą sprzedaż, lecz także, aby stanowiły żywą wizytówkę misji Making life better at work oraz przykład funkcjonowania naszego modelu biznesowego. Aby inspirowały architektów, prowokowały klientów do myślenia o biurze jako narzędziu zarządzania i tworzenia tożsamości marki, aby wszystkim służyły jako miejsce spotkań i wymiany poglądów i na co dzień tętniły życiem – dodaje Aleksandra Krawsz, Marketing PR Manager Kinnarps Polska.

 

Showroom Kinnarps mieści się przy ul. Puławskiej 354/356 w Warszawie i jest czynny od poniedziałku do piątku.

 


2.0
Tagi: Kinnarps
Napisz pierwszy komentarz