Tegoroczna trzydniowa edycja Festiwalu BOSS została zainaugurowana przez konferencję Maximising Your Career Advantage, która odbyła się w dniu 26 marca 2015 roku na terenie Uniwersytetu Gdańskiego. Podczas tego wydarzenia rezydenci Olivia Business Centre udzielili wskazówek studentom dotyczących rozwoju kariery oraz podzielili się swoim doświadczeniem.
Konferencja odbyła się w dwóch panelach dyskusyjnych, w których udział wzięli przedstawiciele firm Goyello, Playsoft, Hays Poland, PwC, Studio HR oraz Olivia Business Centre. Podczas pierwszego panelu zagraniczni uczestnicy konferencji podzielili się swoim doświadczeniem związanym z pierwszymi krokami stawianymi na ścieżce kariery zawodowej. W dalszej mówili oni także o swoim przyjeździe do Polski oraz wspomnieli o wysokim potencjalne drzemiącym na rodzimym rynku i ogromnie zmian jakie zaszły po 1989 roku w Polsce.
Jesteśmy tutaj jako biznesmeni, ponieważ Gdańsk i Polska dostarczają wiele wspaniałych talentów. Biznesy, jakie są prowadzone przez tych Panów, nie byłyby w tym miejscu co dzisiaj, obsługujący takich klientów, bez młodych i wspaniałych talentów z Uniwersytetu Gdańskiego – podsumował Jake Jephcott, dyrektor rozwoju biznesu w Olivia Business Centre.
Uczestnicy konferencji mówili również o różnicach kulturowych między pracownikami pochodzącymi z różnych krajów, a także współpracy w firmie, której podstawą jest szczerość oraz relacjach na linii podwładny a przełożony.
Podczas konferencji została poruszona kwestia kompetencji wymaganych na rynku pracy. Wśród najczęściej wymienianych przez prelegentów znalazły się umiejętność przystosowania się do zmian oraz łączenie kompetencji miękkich i twardych. Jeśli zaś chodzi o sam proces rekrutacyjny, uczestnicy podkreślali staranność, dyscyplinę oraz profesjonalizm przy aplikowaniu oraz posiadanie pasji w jakiejś dziedzinie.
Pozostałe dwa dni XII Festiwalu BOSS przeprowadzono na terenie Olivia Business Centre. Organizatorami wydarzeń odbywającym się w ramach festiwalu było Studenckie Forum Business Centre Club Trójmiasto oraz Olivia Business Centre.