Zaproś ją do swojego domu
Na efekt mrożonego szkła można się natknąć w wielu zagranicznych i polskich domach. Najczęściej stosowany jest na przeszkleniach drzwi frontowych lub wewnętrznych, szybach szklanych balkonów czy szklanych balustradach.
Takie rozwiązanie w niewielkim stopniu ogranicza przepływ światła, ale zapewnia intymność. Sprawia, że widok za szybą jest bardzo rozmyty. Folia mrożona wzmacnia szkło oraz zapobiega jego rozpadowi na drobne kawałki w przypadku stłuczenia. Rozwiązuje też problem nieestetycznych odcisków palców i jest odporna na wodę. Co ważne, jej montaż jest stosunkowo łatwy i szybki, a przy tym nie niszczy szyby. Pozostała jeszcze kwestia ceny. Być może dla niektórych okaże się to zaskoczeniem, ale wyklejenie szyby wspomnianą folią wcale nie musi wiązać się z dużymi kosztami! Jest bowiem znacznie tańsze w porównaniu ze szkłem piaskowanym, a w dodatku gdy efekt nam się znudzi, w każdej chwili można go usunąć.
A może do biura?
Jak już wiemy, folia mrożona ma cały szereg zalet, dzięki którym decydują się na nią nie tylko osoby prywatne, ale również firmy. Z pewnością nie raz widzieliśmy ten efekt na eleganckich witrynach sklepowych, czy szklanych ściankach działowych w biurze. Folia jest o tyle wdzięcznym materiałem, że można na niej drukować oraz wycinać w niej dowolne wzory, kształty i litery. Czyż nie właśnie tego potrzebujemy w swoich lokalach firmowych? Wyklejenie fragmentu lub całej szyby zapewnia nieco prywatności, a jednocześnie może być elegancką ozdobą i reklamą marki. Nieograniczone możliwości w przygotowywaniu kompozycji, przystępna cena i funkcjonalność to ważne atuty folii mrożonej.
Duże przeszklone powierzchnie znajdujące się w miejscach użyteczności publicznej, powinny być oznakowane, żeby nikt się z nimi nie zderzył. Oczywiście, że można wydrukować i przykleić kartkę z napisem „uwaga szyba”, jednak zdecydowanie ładniej prezentuje się logo firmy czy estetyczna grafika wycięta w folii mrożonej. - radzi Piotr Główka z Główka Pracuje.
- 1
- 2