Giant

Najnowsza technologia wkracza do biur

Wywiad z: Grzegorz Koblański, CEO Indoorway

Polski startup wygrał regionalny etap konkursu Get in the Ring w ramach Startup and Innovation Day w Budapeszcie. Technologia prezentowana przez Indoorway polega na precyzyjnej lokalizacji wewnątrzbudynkowej. CEO Indoorway, Grzegorz Koblański odpowiedział o działaniu startupu i jego zastosowaniu.

czytaj więcej >

Coworking jest dziś przede wszystkim formą pracy

Wywiad z: Rafał Gabteni, Area Director IWG na Polskę

Sektor biurowy w Polsce jest obecnie w doskonałej kondycji i ciągłej fazie rozwoju. O szansie dla rozwoju coworkingów oraz znaczeniu przestrzeni dla pracownika opowiada Rafał Gabteni, Area Director IWG na Polskę.

czytaj więcej >

Wyprzedzić jutro, czyli workplace strategy

Wywiad z: Karolina Dudek, Workplace Strategy Manager, BNP Paribas Real Estate Poland

Zmienia się rynek, uwarunkowania biznesowe, a stare modele biur przestają się sprawdzać. Rodzi to potrzebę nowych strategii z zakresu tworzenia środowiska pracy, o których rozmawiamy z Karoliną Dudek, pomysłodawczynią raportu "Workplace Strategy – zaprojektuj doświadczenie w pracy i wyprzedź jutro".

czytaj więcej >

High5ive – centrum Krakowa zyska nowe życie

Wywiad z: Ewa Koziana, menadżer projektu High5ive w spółce biurowej Skanska

W najbliższym sąsiedztwie Galerii Krakowskiej realizowany jest projekt Skanska – High5ive. O rewitalizacji poprzemysłowego terenu oraz atrakcjach, jakie przygotowano dla mieszkańców, z Ewą Kozianą, menadżerem projektu w spółce biurowej Skanska rozmawia Magdalena Hojniak.

czytaj więcej >

Work-life balance zamiast nadgodzin

Wywiad z: Wiktoria Bożek, Consultant Hays Poland, ekspert branży nieruchomości

Ok. 55 proc. osób w Polsce pracuje w godzinach nadliczbowych. Często przepracowanie i stres wpływają na ich efektywność i samopoczucie. O skutkach pracy w nadgodzinach i roli work-life balance opowiada Wiktoria Bożek z Hays Poland.

czytaj więcej >

Zmiana wizerunku szansą na drugie życie budynku

Wywiad z: Małgorzata Frąckiewicz, Property Marketing Manager, Dział Powierzchni Biurowych Cushman & Wakefield

Potrzeby i oczekiwania najemców ciągle się zmieniają. Budynki, które chcą pozostać konkurencyjne na rynku muszą za nimi nadążać. Szansa dla nich jest modernizacja i zmiana wizerunku. O kompleksowym rebrandingu biur opowiada Małgorzata Frąckiewicz z firmy Cushman & Wakefield.

czytaj więcej >